PENGAJIAN AM KERTAS 1 : KENEGARAAN

Kertas 1 meliputi Konsep Kenegaraan, Perlembagaan, Perlembagaan Malaysia, Sistem Pentadbiran Malaysia, Sistem Perundangan Malaysia, Sistem Kehakiman Malaysia, Dasar Dalam Negara, Dasar Luar Negara, Isu Semasa dan Penyelesaian Masalah.

Tuesday, September 8, 2009

PEMBAHAGIAN SOALAN KERTAS 1

Ramai pelajar yang keliru dan tidak memberi tumpuan kepada topik mempunyai banyak soalan yang disoal dalam STPM. Berdasarkan carta di bawah, anda boleh memberi tumpuan yang lebih kepada topik tersebut.




1 comment:

  1. Salam Cikgu Razali,
    1. Tahniah & terima kasih kerana usaha cikgu menyediakan blog PA ini - banyak manfaatnya.
    2. Melayari blog cikgu - untuk pos di atas saya dapati rajah tersebut AMAT sama dengan rajah yang saya buat & dimuatkan di url: http://sahc.kedah.edu.my/a_portal/portal_bahasa/p_am1/Microsoft%20PowerPoint%20-%20l6_intro_web.pdf - jika cikgu ambil di sana rasanya tidak wajar diletakkan trademark "www.pam.blogspot.com"
    3. Saya pohon maaf sekiranya persepsi saya tersasar.
    4. Saya akan pautkan blog cikgu di dalam blog saya - agar dapat lebih dimanfaatkan.

    ReplyDelete